Usługa wymiany podeszew
Opis
Usługa polega na wymianie starych, zużytych już podeszew, na nowe.
Podany koszt usługi dotyczy całej pary obuwia.
Nie ma możliwości wymiany jednej podeszwy, nawet jeśli druga jest w stanie idealnym.
Nowe podeszwy dobieramy indywidualnie, tak by nowa podeszwa pokryła starą, co najmniej w przedniej części obuwia.
Nie posiadamy w swojej ofercie podeszew z innych firm, stosujemy podeszwy własne, najczęściej firmy Vibram.
Mamy możliwości do zastosowania podeszwy która najlepiej odpowiada danemu naprawianemu obuwiu - to znaczy, że zastosujemy podeszwę która zapewni jakoś wykonanej usługi. Czasami życzenie klienta ni jak przekłada się na sens wykonania usługi.
Podczas demontażu starej podeszwy, istnieje ryzyko uszkodzenia obuwia -
wysyłając obuwie, klient zgadza się na ewentualne zniszczenie obuwia.
(w przypadku uszkodzenia cholewki klient ponosi koszty demontażu oraz utylizacji obuwia - 50 zł)
Chcę wymienić podeszwy i co dalej ?
1. Wyślij jedno zdjęcie z boku obuwia (tak by widoczny był cały but, jak na zdjęciach poniżej) na adres biuro@hanzel.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać "Usługa WP", natomiast w treści maila wpisz producenta (np. Meindl, Hanwag, Asolo) oraz rozmiar obuwia.
Prosimy nie wysyłać zdjęć starej podeszwy, wystarczającym do oceny ujęciem jest przesłanie jednego zdjęcia z boku obuwia. Dodatkowe zdjęcia np. środek obuwia, podeszwa w kilku ujęciach są niepotrzebne.
2. Jeśli otrzymasz informację, iż obuwie nadaje się do wymiany podeszew, oraz wymiana jest opłacalna dodaj usługę do koszyka, postępując jak z normalnym zamówieniem towaru.
3. Wyślij obuwie na nasz adres z numerem zamówienia. Ważne by numer zamówienia był widoczny na opakowaniu.
Ważne by obuwie przed wysyłką wyczyścić.
Suche i czyste obuwie, bez sznurówek oraz wkładek (nie odpowiadamy za przesłane wkładki oraz sznurówki) należy wysłać na nasz adres :
Hanzel, ul. Grel 13, 34-471 Ludźmierz
Do przesyłki prosimy dołączyć numer zamówienia, oraz dane kontaktowe. Prosimy o zapakowanie obuwia do kartonowego pudełka.
Najczęściej stosowane podeszwy :
- Vibram Baltra
Przykładowa realizacja na podeszwie Vibram Baltra :
- Vibram Rothorn
Przykładowa realizacja na podeszwie Vibram Rothorn :
- Hanzel Grip
Przykładowa realizacja na podeszwie Hanzel Grip :
Krzysztof Ochlik
Witam wszystkich. Do wymiany podeszwy wysłałem buty Asolo gtx od momentu wysyłki do otrzymania butów po naprawie minęło 6 dni wow
Krzysztof Borzykowski
W niedzielę wysłałem firmy Hanzel swoje trekkingi LOWA do wymiany podeszwy. W piątek moja żona odebrała od kuriera buty myśląc, że kupiłem sobie nowe buty. Z nowymi Vibramami prezentują się wspaniale.
Paweł Nowicki
Po czterech latach użytkowania podeszwa w moich poczciwych "Klasyczny G024" zaczęła się delikatnie odklejać - tak na 3-4mm w miejscu ugięcia stopy, przed miejscem gdzie zaczynają się sznurowadła. Z racji na to, że po reszcie butów nie widać praktycznie zniszczenia, postanowiłem wysłać je do naprawy. W firmie Hanzel po konsultacji mailowej doradzono mi od razu wymianę podeszwy (były nieco ściorane więc to była bardzo dobra rada). Buty wróciły do mnie czwartego dnia od ich wysłania (szok jak szybko). Podeszwa funkiel nówka, buty wspaniale się prezentują. Ale wiecie co Wam napiszę? Jak je wysłałem do naprawy to pierwszy raz w życiu autentycznie tęskniłem za butami.
wojtek@niedzielski.com.pl
Jestem Zachwycony :)) wymianą spodów w moich butach Górskich z limitowanej serii Protektor. Po pierwsze zrobili to bardzo dobrze otrzymałem gumową podeszwę lepszą od oryginalnej ! :) Po drugie naprawa z przesyłką trwała tydzień (Sic !) i buty otrzymałem z powrotem naprawione. Po trzecie duża staranność. Pan z f. Hanzel zadzwonił i zapytał czy może być taka i taka podeszwa i że ona jest trochę inna niż fabryczna i w jego odczuciu nie jest to idealne rozwiązanie.Ja się zgodziłem i po otrzymaniu butów stwierdziłem że są to niuanse które kompletnie nie są istotne... no chyba że ktoś chciałby buty wysyłać na wystawę Światową. Szczerze polecam i mam zamiar jeszcze skorzystać z tej usługi Wojciech Niedzielski
Jan Wegrzyniak
Nie będę się rozpisywał , jestem mega zadowolony z usługi , fachowo i szybko mega polecam !!
ANDRZEJ WAŃCZYK
Zamberlan Vioz Plus GTX RR WL na nowych podeszwach rewelacja. Buty dostały nowe życie. Szybka i fachowa naprawa. Bardzo polecam
RAFAŁ BOSEK
Moje ukochane buty LOWA TIBET GTX dostały nowe życie. Podeszwa rewelacja.Ideał.Szybko,sprawnie.To jest Czad i rządzisz.
Marcin K
Rewelacja, usługa wykonana szybko i solidnie. Polecam!
Tomek S
Dzisiaj otrzymałem z naprawy moje buty i jestem pod ogromnym wrażeniem wykonanej usługi. Dlatego bardzo chętnie zamieszczam ten komentarz. Wszystko zostało wykonane w ekspresowym tempie, bo zaledwie 7 dni temu paczkę wysłałem kurierem do firmy Hanzel. Dzisiaj przyszła, rozpakowałem i zrobiłem wielkie oczy, buty wyglądają jak nówki. Jakieś takie porządnie wyczyszczone i zaimpregnowane, no i mają podeszwy! :))) W moim przypadku prosiłem o przyklejenie starych podeszw, jeśli się jeszcze nadają. Zależało mi na nich, bo to buty wysokogórskie z grubej 2mm skóry pod raki automaty. No i na szczęście podeszwy były w dobrym stanie i nie trzeba ich było wymieniać na nowe. To już moje drugie buty, w których po 10 latach utlenił się klej i podeszwa się rozkleiła, jednak poprzednie nie były butami tej klasy aby szukać firmy, która potrafi to profesjonalnie skleić. W przypadku tych butów szukałem profesjonalnej pomocy i ktoś podał mi namiar na firmę Hanzel, że oni robią takie rzeczy, że mają do tego jakiś specjalny sprzęt. Także jestem wdzięczny za naprawienie moich butów bo je uwielbiam! Czekają mnie kolejne lata z nimi na nogach. Super! Zadowolony klient, Tomek!
Mieczysław Kokot
Dziś po 9 dniach odebrałem swoje ukochane buty trekkingowe po usłudze wymiany podeszwy. Jestem bardzo zadowolony i polecem wszystkim nie zdecydowanym firmę "Hanzel"
Roman Żymełka
Super sprawa. Buty jak nowe, dodatkowo zaimpregnowane. Mega POLECAM
Leszek Grabowski
Wymiana podeszw. Pełen profesjonalizm. U mnie w Haixach, nietypowa podeszwa komplikowała wymianę, bo trudno dobrać idealną podeszwę, zostaje tylko serwis Haixa i duże koszty. Ale Pan Grzegorz Hanzel to fachowiec i dobrał bardzo podobną podeszwę VIBRAM. Co prawda troszkę to trwało, zapewne ze względu na ilość zamówień na usługę, ale czekaliśmy też na dostawę podeszw z Włoch. Warto czasami uzbroić się w cierpliwość, lub jeszcze lepiej zaplanować sobie wcześniej wysyłkę butów na wymianę do Pana G. Hanzela i uzgodnić to telefonicznie. Jednak warto było czekać. Polecam bardzo.